سازمان امنیت ملی ارمنستان خواهان حفظ ارامش مردم شد

به گزارش کی آنلاین، سازمان امنیت ملی ارمنستان در خصوص بحران سیاسی داخلی این کشور که امروز شروع شد از ساکنان این کشور خواست تا آرامش خود را حفظ نمایند.

سازمان امنیت ملی ارمنستان خواهان حفظ ارامش مردم شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش ایرنا، سازمان امنیت ملی ارمنستان در بیانیه ای از مردم خواست اقداماتی را که ممکن است امنیت ملی را تهدید کند ، انجام ندهند ، زیرا همه اقدامات غیرقانونی با قاطعیت توسط افسران اجرای قانون سرکوب می گردد.

سازمان امنیت ملی ارمنستان با بیان اینکه وظایف خود را به طور 100 در صد انجام می دهد، به ضرورت تسلیم نشدن به تحریکات ، رعایت نظم و هوشیاری تاکید نمود.

در این بیانیه آمده است سازمان امنیت ملی هشدار می دهد که چنین اقداماتی ممکن است امنیت جمهوری ارمنستان را تهدید کند و هر اقدامی را می توان تلاشی برای تضعیف کشور دانست.

به دنبال درخواست ارتش ارمنستان برای استعفا و کنارگیری نخست وزیر این کشور ، نیکول پاشینیان این اقدام را یک کودتای نظامی عنوان و اظهار داشت که در میدان جمهوری ایروان برای مردم سخنرانی خواهد نمود.

در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح ارمنستان آمده است: ستاد کل نیروهای مسلح ارمنستان اعتراض قاطعانه خود را نسبت به برکناری معاون اول رئیس ستاد کل به دلایل غیرمنطقی بیان می نماید و اعلام می دارد که این تصمیم بدون در نظر دریافت منافع ملی و دولتی ارمنستان و صرفا بر اساس احساسات شخصی است. برای این کشور، چنین تصمیمی یک گام ضد دولتی و غیرمسئولانه است.

پیش از این رئیس جمهور ارمنستان به پیشنهاد نخست وزیر این کشور، تیران خاچاطوریان، معاون اول رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را برکنار نموده بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1465

به "سازمان امنیت ملی ارمنستان خواهان حفظ ارامش مردم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان امنیت ملی ارمنستان خواهان حفظ ارامش مردم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید