رشته های جدید مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور اعلام شد

به گزارش کی آنلاین، رشته های جدید برای مرحله تمدید پذیرش در رشته های تحصیلی صرفا با سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1398 اعلام شد.

رشته های جدید مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور اعلام شد

از گردش 360 به دور دنیا دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، رشته های جدید برای مرحله تمدید پذیرش در رشته های تحصیلی صرفا با سوابق تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیغام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 اعلام شد.

به دنبال اطلاعیه 27 آبان 98 سازمان سنجش درباره مرحله تمدید پذیرش رشته های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398، داوطلبان واجد شرایط علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی این مرحله می توانند با مطالعه رشته های جدید علاوه بر رشته های موجود در اطلاعیه 27 آبان 98 در این دوره ها ثبت نام نمایند.

علاقمندان می توانند براساس جداول حاوی اطلاعات رشته محل ها (از اینجا دانلود و مشاهده کنید) و اطلاعیه های 19 آذر و 27 آبان 98 و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، ضمن معین کردن رشته و موسسه آموزش عالی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و موارد اعلام شده حداکثر تا تاریخ 30 دی ماه 98 به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

داوطلبانی که قبلا براساس اطلاعیه 27 آبان 98 در یکی از رشته محل های اعلام شده در دانشگاه و موسسه آموزش عالی ثبت نام مشروط نموده اند نیز در صورتی که متقاضی ثبت نام در یکی از کدرشته محل های جدید اعلام شده هستندف باید با مراجعه به موسسه ای که قبلاً در آن ثبت نام نموده اند نسبت به انصراف از ثبت نام اقدام نموده و پرینتی از تقاضانامه ثبت نامی را از آن موسسه قبلی دریافت نمایند و به موسسه جدید تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 614

به "رشته های جدید مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های جدید مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بدون کنکور اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید