دکتری ارتباطات در دانشگاه سوره مجوز گرفت

به گزارش کی آنلاین، تهران (پانا) - رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه سوره برای نیمسال اول تحصیلی 1400 خبر داد.

دکتری ارتباطات در دانشگاه سوره مجوز گرفت

به گزارش دانشگاه سوره، یوسف خجیر، با بیان این که دانشگاه سوره توانست از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز قطعی برگزاری دوره دکترای ارتباطات را اخذ کند، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری هشت ماهه دانشگاه سوره برای برگزاری دوره دکتری رشته ارتباطات ، این مجوز از سوی وزارت علوم تصویب و برای اجرا به سازمان سنجش داده شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: با هماهنگی سازمان سنجش، اسم دانشگاه سوره و کد انتخابی رشته ارتباطات در جدول الحاقی انتخاب رشته دوره دکتری قرار گرفته است و علاقه مندان می توانند در زمان انتخاب رشته با درج کد 5551 رشته ارتباطات دانشگاه سوره را انتخاب کنند.

خجیر اظهار داشت: دانشگاه سوره برای نیم سال نخست 1401-1400 (مهرماه 1400) طبق دستور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به پذیرش شش دانشجو در این رشته می پردازد.

رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در رابطه با نحوه مصاحبه علمی جهت پذیرش نهایی دانشجو، گفت: فرایند مصاحبه علمی برای پذیرش نهایی دانشجو از بین سه برابر ظرفیت متعاقباً در سایت سنجش و دانشگاه سوره اعلام می شود. همچنین سرفصل دروس، میزان شهریه و نحوه برگزاری دوره، براساس بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت می گیرد.

وی شرح داد: دانشگاه سوره، نخستین دانشگاه غیرانتفاعی است که مجوز پذیرش دانشجوی رشته علوم ارتباطات در مقطع دکترا را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ کرده است. این دانشگاه در سال 1399 توانسته مجوز کارشناسی ارشد روزنامه نگاری و حقوق ارتباطات را در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی دانشکده فرهنگ اخذ کند و اکنون دانشگاه سوره در حوزه ارتباطات و رسانه دارای چهار رشته کارشناسی ارشد، دو رشته کارشناسی و یک رشته دکتری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1610

به "دکتری ارتباطات در دانشگاه سوره مجوز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتری ارتباطات در دانشگاه سوره مجوز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید