درگیری میان گروه های تحت حمایت ترکیه و آمریکا در سوریه

به گزارش کی آنلاین، یک پایگاه خبری نزدیک به معارضان سوریه اطلاع داد که گروه های تروریستی تحت حمایت ترکیه با شبه نظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا در سوریه درگیر شدند.

درگیری میان گروه های تحت حمایت ترکیه و آمریکا در سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه خبری گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه، امروز (شنبه)، از درگیری میان گروه های گروه های تروریستی تحت حمایت ترکیه و شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه در شمال شرق سوریه اطلاع داد.

طبق این گزارش، این نیروها بامداد امروز در اطراف روستای ام حرمله در حومه رأس العین (شمال شرق سوریه-نزدیک به مرز ترکیه) با یکدیگر درگیر شدند.

موقعیت جغرافیایی محل درگیری

دیدبان در ادامه گزارش داد که در این درگیری از دو طرف از پرتابه و مسلسل سنگین استفاده نموده اند؛ اما تا به این لحظه، شمار تلفات این درگیری تعیین نشده است.

نیروهای دموکراتیک سوریه شبه نظامیان وابسته به نظامیان تروریست آمریکا هستند که در شرق و شمال شرق سوریه حضور دارند. روز گذشته یکی از سناتورهای جمهوری خواه آمریکا اطلاع داد که فرمانده شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه با یک شرکت نفتی آمریکایی، قرارداد بسته اند.دولت سوریه بارها تأکید نموده است که این شبه نظامیان و عناصر تروریست آمریکا در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت ندارند، و به حضور غیرقانونی آنان خاتمه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1144

به "درگیری میان گروه های تحت حمایت ترکیه و آمریکا در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری میان گروه های تحت حمایت ترکیه و آمریکا در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید