دانشگاه فنی و حرفه ای در صدر آموزش های مجازی وزارت علوم قرار گرفته است

به گزارش کی آنلاین، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران، ولی عصر (عج) گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای در صدر آموزش های مجازی وزارت علوم نهاده شد و این نشان از اتحاد خوب مسئولان و اساتید دارد.

دانشگاه فنی و حرفه ای در صدر آموزش های مجازی وزارت علوم قرار گرفته است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران، ولی عصر (عج)، همزمان با هفته آموزش و همراستا با شعار این روز آموزش و آزمون در سمیاد وبینار آشنایی بیشتر اساتید با سامانه سمیاد به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران، ولی عصر (عج) ویژه اساتید کل کشور با حضورغلامرضا کیانی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای، مهدی علی نقی زاده اردستانی مدیر کل فناوری اطلاعات دانشگاه فنی و حرفه ای، نغمه فعال رییس دانشکده، ولی عصر (عج) و جمع کثیری از اساتید به صورت مجازی برگزار گردید.

در ابتدای این نشست مجازی، غلامرضا کیانی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن تبریک هفته آموزش، گزارشی از سیاست ها و اقدامات اجرا شده در حوزه آموزش در دانشگاه فنی و حرفه ای از زمان درگیری کشور با بحث ویروس منحوس کرونا را ارائه کرد و گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای در این عرصه بسیار پیروز در بین سایر دانشگاه ها عمل کرد.

در ادامه نغمه فعال رییس دانشکده، ولی عصر (عج) ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان، یادگیری سامانه سمیاد را برای اساتید ضروری دانست و از اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای در صدر آموزش های مجازی وزارت علوم قرار گرفته است ابراز خرسندی کرد و این را نشان از اتحاد خوب مسوولین و اساتید دانست و از همراهی و همدلی اساتید در برگزاری کلاس های مجازی آنلاین و آفلاین تشکر کرد.

سپس اردستانی مدیر کل فناوری اطلاعات دانشگاه فنی و حرفه ای، سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فنی و حرفه ای سمیاد را تشریح کرد و اضافه نمود: این سامانه بستری مناسب برای ارتباط بین دانشجو و استاد است.

همچنین نحوه استفاده کاربردی ازسامانه سمیاد به صورت الکترونیکی توسط پارسی، کارشناس فناوری اطلاعات دانشگاه فنی و حرفه ای به اساتید ارائه شد. در این ویبنار به سوالات اساتید در راستای این سامانه نیز پاسخ داده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1019

به "دانشگاه فنی و حرفه ای در صدر آموزش های مجازی وزارت علوم قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فنی و حرفه ای در صدر آموزش های مجازی وزارت علوم قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید