خیرآبادی: تکرار قهرمانی جوانان وظیفه فدراسیون کشتی را سنگین تر می نماید، هنوز خبری از برپایی اردوی امیدها نیست

به گزارش کی آنلاین، سرمربی تیم کشتی امید فرنگی گفت: قهرمانی دوباره تیم جوانان در دنیا مسئولیت فدراسیون کشتی را هم سنگین تر می نماید چرا که با حمایت از این استعدادها می تواند آینده کشتی فرنگی را بیمه کند.

خیرآبادی: تکرار قهرمانی جوانان وظیفه فدراسیون کشتی را سنگین تر می نماید، هنوز خبری از برپایی اردوی امیدها نیست

جمشید خیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به قهرمانی فرنگی کاران جوان در مسابقات اسلواکی گفت: کسب این عنوان را به کادرفنی تیم ملی و فدراسیون کشتی تبریک می گویم. این یک اتفاق بزرگ بود. رسیدن به عنوان قهرمانی سخت است، اما از آن مشکل تر، تکرار نتیجه است که تیم جوانان نتیجه سال گذشته را بار دیگر تکرار کرد و این خیلی ارزشمند است. به همین دلیل به حمید باوفا و سایر دوستانی که توانستند این مهم را انجام دهند، تبریکی ویژه می گویم. این نتیجه مسئولیت فدراسیون کشتی را هم سنگین تر می نماید چرا که با حمایت از این استعدادها می تواند آینده کشتی فرنگی را بیمه کند.

وی ادامه داد: حفظ مدال آوران و کشتی گیران با استعداد رده سنی جوانان، این نفرات را به تیم ملی بزرگسالان منتقل می نماید و در نهایت هم باید در رده سنی بزرگسالان در دو میدان جهانی و المپیک نتیجه گرفت. امیدوارم با این پشتوانه های خوب، قطعا در رده سنی بزرگسالان هم نتیجه خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی فرنگی امید تاکید نمود: به این چیزی که می گویم خیلی توجه کنید که مهم این است چند نفر از مدال آوران رده سنی نوجوانان و جوانان درنهایت به تیم بزرگسالان منتقل می شوند. حفظ کشتی گیران با استعداد این رده های سنی کاری بسیار سخت است و برنامه ای اصولی را می طلبد.

خیرآبادی با اظهار بی اطلاعی از زمان برگزاری مرحله جدید تمرینات تیم امید، گفت: قبلا قرار بود از اول مهر دوباره تمرینات مان شروع گردد، اما هنوز هماهنگی های لازم برای دعوت از نفرات و تشکیل اردو انجام نشده و در این خصوص چیزی به ما نگفته اند. فدراسیون فعلا درگیر مسابقات جهانی جوانان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 48

به "خیرآبادی: تکرار قهرمانی جوانان وظیفه فدراسیون کشتی را سنگین تر می نماید، هنوز خبری از برپایی اردوی امیدها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرآبادی: تکرار قهرمانی جوانان وظیفه فدراسیون کشتی را سنگین تر می نماید، هنوز خبری از برپایی اردوی امیدها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید