خوشه طلایی فجر را از صدر جدول پایین آورد، تبریزی ها بدون امتیاز

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول با انجام 9 بازی پشت سر گذاشته شد و فجر سپاسی صدرنشین هفته پنجم با تساوی خانگی، صدر جدول را از دست داد و دو پله سقوط کرد.

خوشه طلایی فجر را از صدر جدول پایین آورد، تبریزی ها بدون امتیاز

شاگردان مهابادی که هفته پنجم با پیروزی در دربی شیراز به صدر جدول صعود نموده بودند، در هفته ششم مقابل آرمان گهر در شیراز بدون گل متوقف شدند. خوشه طلایی و مس رفسنجان که فصل خوبی را سپری می نمایند با استفاده از این فرصت و کسب پیروزی مقابل رایکا و شهرداری تبریز، 14 امتیازی شدند تا بالاتر از فجر سپاسی در جدول قرار بگیرند.

خوشه طلایی که با محسن عاشوری فصل خوبی را سپری می نماید، در حالی که در ساوه ابتدا از رایکا با یک گل عقب افتاد، به بازی برگشت و در نهایت میهمانش را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به مس رفسنجان به صدر جدول صعود کند.

قشقایی که در هفته اول پیروز شد و در هفته دوم مساوی کرد و بعد از آن روی نوار شکست نهاده شد، همچنان بازنده از میدان خارج می گردد.

شیرازی هاکه هفته گذشته رضا عنایتی را هم از دست دادند، در هفته ششم مقابل نود ارومیه تن به شکست دادند تا سقوط آنها در جدول ادامه داشته باشد. قشقایی هم اکنون با 4 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته است و با ادامه این روند باز هم احتمال سقوط آنها در هفته های پیش رو وجود دارد.

ملوان که به تازگی پوست انداخته و از مالک تا مربی همه را تغییر داده، باز هم خوب نتیجه نگرفت و در هفته ششم با احمد زاده تن به شکست سنگین 3 بر یک مقابل مس کرمان داد. مس با این پیروزی 8 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد و در مقابل ملوان با 2 امتیاز در رده 16 جدول باقی ماند.

تیم خوش ساختار مس رفسنجان که چهره مدعی صعود به خود گرفته توانست تیم نگون بخت شهرداری تبریز را شکست دهد و به رده دوم جدول صعود کند. تبریزی ها تنها تیم بدون امتیاز جدول هستند.

بادران و سرخ پوشان در دربی تهران توفیقی برابر هم نداشتند و امتیازات را هم به صورت مساوی با هم تقسیم کردند. بادران 12 امتیازی شد و در 2 امتیازی صدر جدول نهاده شد تا یکی از امیدهای صعود به لیگ یک برای فصل آینده باشد.

استقلال خوزستان هم توانست اولین پیروزی فصل خود را به دست آورد و در دیداری خانگی نیروی زمینی را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کند. این 3 امتیاز برای آبی پوشان اهوازی بسیار کارایی داشت و آنها را تا رده سیزدهم جدول بالا آورد. نیروی زمینی هم همچنان با یک امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است و تنها شهرداری تبریز پایین تر از این تیم است.

نتایج دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول به توضیح زیر است:

فجر سپاسی صفر - آرمان گهر صفر

نود ارومیه یک - قشقایی شیراز صفر

مس کرمان 3 - ملوان یک

گل ریحان البرز 3 - داماش گیلان یک

مس رفسنجان یک - شهرداری تبریز صفر

بادران 2 - سرخ پوشان پاکدشت 2

خوشه طلایی 2 - رایکا یک

سپیدرود صفر - آلومینیوم اراک صفر

استقلال خوزستان 3 - نیروی زمینی صفر

جدول رده بندی لیگ دسته اول در انتها هفته ششم:

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 399

به "خوشه طلایی فجر را از صدر جدول پایین آورد، تبریزی ها بدون امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشه طلایی فجر را از صدر جدول پایین آورد، تبریزی ها بدون امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید