خبرنگاران طرح آبرسانی به روستاهای چهار مور و آبگرم سپیدان به بهره برداری رسید

به گزارش کی آنلاین، شیراز - خبرنگاران- همزمان با سومین روز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر ، طی مراسمی با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس ، طرح آبرسانی به مجموعه روستاهای چهار مور و آبگرم شهرستان سپیدان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران طرح آبرسانی به روستاهای چهار مور و آبگرم سپیدان به بهره برداری رسید

سید محمد احمدی زاده معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس روز دوشنبه در این مراسم هفته دولت را فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی خدمات دولت اسلامی به مردم عنوان و گفت: امیدوارم این خدمت دولت تدبیر و امید نیز بر مردم روستای این منطقه از استان فارس مبارک باشد.

وی ادامه داد:امیدوارم مردم فهیم با استفاده بهینه از این نعمت ، شکرگزار خداوند باشند. احمدی زاده در ادامه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های همیشگی دولت تدبیر و امید، ارائه خدمات به مردم مناطق محروم کشور بوده است ، از تمامی دست اندر کاران اجرای این طرح به ویژه مدیر عامل و کارکنان شرکت آبفا استان فارس تقدیر نمود.

علی بوستانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز گفت :به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در ادوار مختلف این نظام الهی، دولتها همواره خدمت رسانی به مردم را رسالت خود دانسته و در جهت رفع مسائل مردم گام برداشته اند .

وی اضافه نمود: در خصوص آبرسانی به مردم شهرستان سپیدان و روستاهای تابعه پیش از این اقداماتی گسترده ای اجرا شده است.

بوستانی گفت:برنامه ها کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نه تنها برای مردم شهر و روستاهای این شهرستان ، بلکه برای همه شهرها و روستاهای استان برنامه ریزی شده است و امروز نیز همزمان با هفته دولت و به برکت نام دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر خدمتی دیگر از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرکت آب و فاضلاب استان فارس،در این خطه از استان به بهره برداری رسید .

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید نمود: برای اینکه امروز و در این مراسم نعمت آب شرب شیرین را به مردم این مجموعه روستایی هدیه دهیم مراحل دشواری را سپری نموده ایم و افراد زیادی از جمله مسئولین و دست اندر کاران استانی و محلی تلاش نموده اند که جا دارد به پاس این نعمت الهی در مصرف آن نیز صرفه جویی گردد تا همواره در دسترس شما باشد. باید به خاطر داشته باشیم که فقط با صرفه جویی در مصرف آب است که می توانیم این نعمت خداوند را پاس بداریم و علاوه بر استفاده خود، آن را به آیندگان نیز هدیه دهیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس در ادامه با بیان این مطلب که این شرکت به مناسبت هفته دولت 23 پروژه آبرسانی را در قالب 8 طرح آبرسانی در چند شهر و روستای استان به بهره برداری می رساند به تشریح مشخصات فنی طرح آبرسانی به مجموعه روستاهای چهار مور و آبگرم پرداخت و ادامه داد: این طرح شامل حفر ، تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه و اجرای 150 متر خط انتقال آب با صرف اعتباری بالغ بر16میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت .

وی خاطر نشان کرد : با بهره برداری از این طرح تعداد 168خانوار روستایی از مزایای آبرسانی آن بهره مند شدند و مشکل آبرسانی مجموعه روستاهای چهار مور و آبگرم مرتفع گشت.

شهرستان سپیدان در فاصله 75 کیلومتری شمال غرب شیراز در استان فارس قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1195

به "خبرنگاران طرح آبرسانی به روستاهای چهار مور و آبگرم سپیدان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح آبرسانی به روستاهای چهار مور و آبگرم سپیدان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید