جزییات قرارداد فرهاد مجیدی منتشر می گردد

به گزارش کی آنلاین، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: از امروز مجیدی با اکثریت رای هیات مدیره سرمربی تیم است البته در خصوص مدت زمان قرارداد این مربی با باشگاه به زودی شرح خواهیم داد.

جزییات قرارداد فرهاد مجیدی منتشر می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حجت نظری در خصوص عقد قرارداد فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال گفت: قرار است ظرف یکی دو روز آینده مجیدی نکات مد نظر خود را با مدیریت باشگاه در میان بگذارد و با افراد مد نظر به توافق برسد.

وی اضافه کرد: اگر اجازه بدهید فعلا در خصوص مدت و دستیاران چیزی نگویم.ما قول می دهیم ظرف روزهای آینده جزئیات را اعلام کنیم اما تا زمانی که همه جزئیات تعیین نشود چیزی نگوییم.

نظری تاکید نمود: می خواهم از آقای فکری و کادر فنی پیشین تشکر کنیم. در باشگاه به نتیجه رسیدیم ادامه همکاری با آنها امکانپذیر نیست و در نهایت این مربی از خانه خود جدا شد. از امروز فرهاد مجیدی با اکثریت رای هیات مدیره سرمربی تیم فوتبال استقلال است. البته در خصوص مدت زمان قرارداد این مربی با باشگاه استقلال به زودی شرح خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص شایعه شرط مجیدی برای عدم حضور مجیدی گفت: اجازه بدهید در خصوص جزئیات حرفی نزنم.

هر چیزی را در زمان خودش آنالیز کنید. در آن دوره مجیدی تشخیص داد استعفا بدهد و باشگاه استقلال هم آن را پذیرفت. در آن موقع بعد از جام حذفی باشگاه تصمیم گرفت با او قطع همکاری کند اما حالا تصمیم به همکاری مجدد گرفته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1558

به "جزییات قرارداد فرهاد مجیدی منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات قرارداد فرهاد مجیدی منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید