جباروف: اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا را متقابلا تلافی می کنیم

به گزارش کی آنلاین، معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل امروز هشدار داد: در صورت اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا، به این اقدام متقابلا پاسخ داده می گردد.

جباروف: اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا را متقابلا تلافی می کنیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر جباروف معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل امروز پنجشنبه هشدار داد: در صورت اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا، به این اقدام متقابلا پاسخ داده می گردد.

معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل در مورد بعضی اخبار درباره احتمال اخراج دیپلمات های کشورش از آمریکا به بهانه دخالت در انتخابات ریاست جمهور سوم نوامبر 2020 خاطرنشان کرد: اگر دیپلمات های ما اجراج شوند، آمریکا با پاسخ شفافی از سوی ما روبرو خواهد شد.

ولادیمیر جباروف در این خصوص افزود: مسکو این اقدام آمریکا را تحمل نخواهد کرد. آن ها باید بفهمند که اینگونه اقدامات چقدر نامطلوب هستند.

براساس گزارش دیروز چهارشنبه شبکه تلویزیونی بلومبرگ، دولت آمریکا یک آنالیز اطلاعاتی درباره نقش ادعایی روسیه در نفوذ سایبری سولارویندز و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را به اتمام رسانده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، این دولت در نظر دارد اقدامی علیه دیپلمات های روسیه انجام دهد، به ویژه تحریم افراد نزدیک به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و آژانس های مرتبط با ادعاهای مداخله انتخاباتی.، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1572

به "جباروف: اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا را متقابلا تلافی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباروف: اخراج دیپلمات های روسیه از آمریکا را متقابلا تلافی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید