ثبت نام 6 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی اولین روز ثبت نام، 6 نفر در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

ثبت نام 6 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد

احد جمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، افزود: ثبت نام داوطلبان انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز (دهم آذرماه) همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه این استان نیز آغاز شد که تا سرانجام ساعت مشخص شده، 6نفر اقدام به ثبت نام کردند.

وی در رابطه تعداد مردان و زنان ثبت نامی استان طی اولین روز ثبت نام اظهارکرد: از مجموع داوطلبان ثبت نامی ها، 5 نفر مرد و یک نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان در صورت مراجعه به فرمانداری ها برای ثبت نام از قشون کشی بپرهیزند و بیشتر از سه تا چهار نفر همراه نداشته باشند.

جمالی شرح داد: قشون کشی در مراجعه به فرمانداری ها ممنوع است و این مساله می تواند در صلاحیت داوطلبان تاثیرگذار باشد بنابراین از طرفداران داوطلبان اگر دوست دارند که مسئله ای برای داوطلب شان پیش نیاید، انتظار داریم که این مهم را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد سه حوزه انتخابیه وجود دارد، ادامه داد: حوزه اتتخابیه بویراحمد و دنا با مرکزیت شهر یاسوج، حوزه انتخابیه گچساران و باشت با مرکزیت شهر دوگنبدان و حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به مرکزیت شهر دهدشت هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شرایط مشارکت مردم استان در انتخابات مجلس یازدهم مطرح نمود: با توجه به سابقه این استان و عشره ای بودن آن، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت خوب و بالایی در انتخابات خواهند داشت.

جمالی تاکید کرد: پیش بینی می شود که بیش از 50 داوطلب کنندگی در انتخابات مجلس یازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: از داوطلبان کنندگی انتخابات مجلس یازدهم استان انتظار داریم که ثبت نام خود را به روزهای سرانجامی موکول نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 585

به "ثبت نام 6 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 6 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید