تیراندازی در کانزاس 4 کشته و 5 زخمی برجا گذاشت

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، این تیراندازی در بزرگراه مرکزی کانزاس در حومه این شهر رخ داد.

تیراندازی در کانزاس 4 کشته و 5 زخمی برجا گذاشت

هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.

تیراندازی و خشونت مسلحانه در حالی هر سال جان هزاران آمریکایی را می گیرد که لابی قدرتمند اسلحه و حامیان آن در دستگاه های اجرایی و کنگره آمریکا از تصویب و اجرای قوانین بازدارنده و ضد حمل آزادانه سلاح در آمریکا، به دلیل منافع شخصی جلوگیری می نمایند.

بر اساس آمار موسسات آمریکا، شمار بچه هایی که در این کشور در معرض خشونت مسلحانه قرار دارند، 17 میلیون و 500 هزار نفر برآورد شده است.

یک مطالعه دیگر در آمریکا نشان می دهد، روزانه حداقل 7 کودک و نوجوان آمریکایی قربانی استفاده از سلاح گرم می شوند. تنها در سال 2011 بیش از 3 هزار کودک و نوجوان با شلیک گلوله در آمریکا کشته شده اند.

آمار واقعی جرم و جنایت در آمریکا توسط دولت و رسانه های این کشور سانسور می گردد، با این حال طبق آمار رسمی، میزان جرم و جنایت در آمریکا، 20 برابر سایر کشورهای توسعه یافته است.

طبق گزارشها، 30 شهر آمریکا در سال 2016 شاهد افزایش جرم و جنایت بودند. فقط در شهر بالتیمور 215 نفر به قتل رسیده اند. در سنت لوئیس 136 نفر و در میلواکی 104 نفر کشته شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 440

به "تیراندازی در کانزاس 4 کشته و 5 زخمی برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در کانزاس 4 کشته و 5 زخمی برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید