تصاویر حمله معترضان به دفاتر احزاب سیاسی عراق

به گزارش کی آنلاین، شماری از معترضان عراقی در استان ذی قار، امروز به بعضی دفاتر احزاب سیاسی در مرکز این استان، حمله و آنها را تخریب کردند.

تصاویر حمله معترضان به دفاتر احزاب سیاسی عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی انفجار شب گذشته یک موتورسیکلت بمب گذاری شده در نزدیکی چادرهای تحصن و اعتراض در میدان الحبوبی واقع در استان ذی قار، امروز شماری از معترضان خیابانی به مقرهای احزاب سیاسی در این استان حمله کردند.

به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم، معترضان خشمگین عراقی در استان ذی قار، صبح امروز در اعتراض به خدمات دهی نامناسب و ترور شماری از فعالان معترض، بعضی مقرهای احزاب سیاسی را با یاری بولدوزر تخریب کردند.

گفته می گردد که دفاتر حزب کمونیستی، جنبش عصائب اهل الحق، سازمان بدر، الدعوه و جریان حکمت ملی از جمله دفاتر سیاسی بودند که امروز در استان ذی قار هدف حمله معترضان و تخریب قرار گرفتند.

شب گذشته، انفجار یک موتورسیکلت در نزدیکی یکی از چادرهای تحصن و اعتراض در میدان الحبوبی در مرکز الناصریه واقع در استان ذی قار وموجب زخمی شدن شماری از معترضان عراقی شد. ابتدا شمار زخمی ها 5 و سپس 11 نفر اعلام شد و امروز نیز بعضی منابع رسانه ای نوشتند که شمار زخمی های این حادثه به 17 نفر افزایش یافته است.

میدان الحبوبی در استان ذی قار واقع در جنوب عراق از مهم ترین میدان های تحصن معترضان عراقی است که از اول اکتبر (مهرماه) گذشته تا به امروز شاهد برپایی چادرهای تحصن در اعتراض به خدمات رسانی نامطلوب دولت، فقر، بیکاری، فساد و... است.

در پی افزایش ترورها و پاکسازی معترضان و فعالان رسانه ای در استان های ذی قار، کربلاء، نجف، بصره و میسان، بر شدت اعتراض های خیابانی در این استان ها افزوده شده است و اغلب معترضان خیابان های و جاده های بین المللی منتهی به بغداد را می بندند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1173

به "تصاویر حمله معترضان به دفاتر احزاب سیاسی عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر حمله معترضان به دفاتر احزاب سیاسی عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید