ترامپ بیش از پیش در تنهایی خود فرو رفته است

به گزارش کی آنلاین، کارشناس مسائل بین الملل گفت: در مجموع فضای کاخ سفید آنچنان مشوش است که به نظر می رسد که ترامپ ییش از پیش در تنهایی خود فرو رفته است.

ترامپ بیش از پیش در تنهایی خود فرو رفته است

محمد ساجدی کارشناس مسائل بین الملل در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید توسط ترامپ گفت: مهم این است که علت برکناری بولتون، تندروی هایی بوده که داشته و به رغم اینکه حتی خود ترامپ هم طرفدار جنگ است از تندروی های بی نتیجه او خسته شده، کما اینکه بارها گفته بود که اگر ما بخواهیم وارد یک جنگ شویم، باید از او مشورت بگیریم.

وی ادامه داد: شکست در ونزوئلا ، شکست در مسائل روز طالبان ، شکست در مذاکرات کره شمالی و مسائل ایران باعث حذف بولتون شد. برخی معتقدند که در نیم سال آینده که نزدیک انتخابات آمریکاست احتمال جدی وجود دارد که ترامپ پیشنهادهای بسیار جدی درباره حذف تمامی تحریم ها به ایران بدهد تا ایران پای میز مذاکره بنشیند، در مجموع فضای کاخ سفید آنچنان مشوش است که به نظر می رسد که ترامپ پیش از بیش در تنهایی خود فرو رفته؛ به هرحال چند روز آینده نشان خواهد داد که وزن صلح جویان در کاخ سفید سنگین تر است و یا جنگ طلبان.

گفتنی است دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، روز سه شنبه (10 سپتامبر) در توئیتی خبر از اخراج جان بولتون مشاور امنیت ملی خود داد، ترامپ در این توئیت نوشت که شب گذشته به بولتون اطلاع داده است تا دیگر نیازی به حضور او در کاخ سفید نیست. در همین رابطه هوگان گیدلی، سخنگوی کاخ سفید، گفته است چارلز کوپرمن به عنوان سرپرست موقت شورای امنیت ملی آمریکا منصوب شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 342

به "ترامپ بیش از پیش در تنهایی خود فرو رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بیش از پیش در تنهایی خود فرو رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید