بولتون پروژه انتقام از ترامپ را کلید زد

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران نوشت: مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا بیان کرد میخواهد با نوشتن کتابی جدید درباره دوران خدمت خود در دولت ترامپ افشاگری کند.

بولتون پروژه انتقام از ترامپ را کلید زد

نشریه دیلی بیست نوشت: این کتاب به احتمال زیاد باعث خشم ترامپ خواهد شد. بولتون در گذشته نیز پس از خارج شدن از دولت جرج بوش، رئیس جمهور اسبق آمریکا،کتابی افشاگرانه را درباره دولت او منتشر نموده بود.

دیلی بیست در مقاله خود اضافه نمود: در پی خروج خشمگینانه جان بولتون از کاخ سفید، او اعلام نموده است در زمان مناسب اظهارات خود را بیان خواهد نمود.

بنا بر اعلام دو فرد مطلع، بولتون تمایل خود را برای نوشتن کتابی درباره دوران خدمت خود در دولت ترامپ اعلام نموده و اخیرا با عوامل شرکت های انتشاراتی که تمایل به انتشار این کتاب دارند تماس برقرار نموده است.

یکی از این منابع مطلع گفت: او مطالب زیادی برای گفتن دارد.

بولتون بعد از ظهر دوشنبه در واکنش به پرسش دیلی بیست در مورد گفت وگو با عوامل انتشار کتاب و طرح بالقوه وی مبنی بر نشر چنین کتابی از اظهارنظر خودداری کرد. اما اگر او این تصمیم خود را عملی کند، به جدیدترین مقام دولت ترامپ تبدیل خواهد شد که خروج پر سر و صدای خود از دولت را به یک کتاب پرفروش تبدیل خواهد نمود.

در دوران ریاست جمهوری ترامپ مواردی وجود داشته است که مقامات وابسته به دولت در گذشته کتاب هایی افشاگرانه یا مجموعه خاطرات خود را منتشر نموده اند که باعث خشم رئیس جمهور و مقامات بلندپایه دولت شده است.

سال گذشته اوماروزا مانیگالت نیومن که از دوستان پیشین ترامپ و در دولت او دارای سمتی عالی بود، در کتاب خود با عنوان مبتلا به اختلال مشاعر نوشت به صورت مخفیانه اقدام به ضبط صدای ترامپ نموده است. او در بخشی از این کتاب نوشت ترامپ فردی نژادپرست و به لحاظ روانی ناپایدار است.

اوایل سال جاری نیز کلیف سیمز مشاور پیشین ترامپ، کتابی را درباره زندگی ترامپ و آشوب هایی که در اطراف او وجود دارد منتشر کرد. این کتاب مایه خشم ترامپ شد.

هنوز معین نیست کتابی که به قلم بولتون نوشته می گردد چگونه خواهد بود، اما او زمانی دولت ترامپ را ترک کرد که اوضاع بسیار پرتنش بود. اگر تاریخ تکرار گردد، انتشار کتابی جدید درباره ترامپ قطعا باعث تحریک خشم او خواهد شد. بولتون سال 2007 کتابی را درباره دوران خدمت خود در دولت بوش نوشت و در آن رئیس جمهور را به عنوان فردی قلدر و سلطه جو معرفی کرد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 375

به "بولتون پروژه انتقام از ترامپ را کلید زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولتون پروژه انتقام از ترامپ را کلید زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید