بهاروند نمی خواهد استعفا بدهد

به گزارش کی آنلاین، حیدربهاروند در توجیه عدم استعفای خود گفته سازمان لیگ برتر مستقل از فدراسیون فوتبال است و از همه مهمتر برگزار کننده بازی های لیگ برتر است .

بهاروند نمی خواهد استعفا بدهد

سازمان لیگ دنبال ثبت در موسسه ثبت سرکتها

در روزها و البته ماه های اخیر هر یک از مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال که دارای سمت اجرایی بودند از سمت خود استعفاء دادند اما بعضی از این مدیران که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هستند در این سمت باقی می مانند به این خاطر که برای قانونگذار این طور تعریف شده که عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال شغل محسوب نمی گردد به این خاطر که عضو هیات رییسه ماهی یکی دو دفعه و هر بار دو ساعت در جلسه هیات رییسه حاضر می شود و حقوق و دستمزد نمی گیرد.

حیدربهاروند در توجیه عدم استعفای خود گفته سازمان لیگ برتر مستقل از فدراسیون فوتبال است و از همه مهمتر برگزار کننده بازی های لیگ برتر است و نه تنها پولی از فدراسیون فوتبال نمی گیرد بلکه پول هم به فدراسیون فوتبال می دهد.

رییس سازمان لیگ برتر در بین مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال تنها کسی است که از سمت اجرایی خود استعفاء نداده است. او روی این نکته تاکید دارد که سازمان لیگ برتر به صورت خصوصی اداره می گردد و قرار است در موسسه ثبت شرکت ها هم به عنوان یک شرکت خصوصی به ثبت برسد.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 165

به "بهاروند نمی خواهد استعفا بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند نمی خواهد استعفا بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید