با جوانانمان به مصاف گل گهر می رویم، هدفمان صعود به لیگ برتر است

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، ایمان رزاقی راد چهارشنبه شب در ابتدای صحبت های خود در نشست خبری پیش از بازی گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم از سری مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مطرح کرد: قبل از اینکه به نکات بازی فردا بپردازم، جا دارد در این ایام کرونایی، برای همه بیماران علی الخصوص محمد نصرتی آرزوی سلامتی داشته باشم.

با جوانانمان به مصاف گل گهر می رویم، هدفمان صعود به لیگ برتر است

رزاقی در خصوص سرمربی تیم پارس جنوبی جم چنین گفت: محمد نصرتی سرمربی تیم ما با توجه به اینکه تقریباً دو هفته درگیر این بیماری و در قرنطینه می باشد، امروز در کنار تیم نیست.

رزاقی راد در خصوص تیم گل گهر اعلام کرد: صندلی تیم قلعه نویی تعیین است و در لیگ برتر رتبه چهارم را دارند، می دانیم که تیم قوی و با برنامه ای هستند، در نکات تاکتیکی در فاز حمله و دفاع در فازهای انتقال برنامه دارند، صندلی این تیم در لیگ برتر این موضوع را نمایش می دهد.

وی در خصوص تیم پارس جنوبی جم عنوان نمود: ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم، اهداف مان را دنبال می کنیم، با جوانانمان آمدیم چون در لیگ یک احتیاج داریم صعود بکنیم، به چند بازیکن باتجربه مان استراحت دادیم. با بازیکنان جوانمان آمدیم که ان شاءالله در ادامه راه نکاتی را که برای این بازی در نظر داریم، بازیکنان جوان ما بتوانند به اجرا بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1652

به "با جوانانمان به مصاف گل گهر می رویم، هدفمان صعود به لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جوانانمان به مصاف گل گهر می رویم، هدفمان صعود به لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید