بازدید فتاحی از استادیوم مسجدسلیمان در ساعت 3 بامداد!، مسائل رفع شد

به گزارش کی آنلاین، سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت که استادیوم بهنام محمدی این شهر، مسئله ای برای میزبانی از دیدار نفتی ها برابر تراکتور تبریز ندارد.

بازدید فتاحی از استادیوم مسجدسلیمان در ساعت 3 بامداد!، مسائل رفع شد

داریوش حسن پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آمادگی استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برای میزبانی از تراکتور در هفته نخست لیگ برتر فوتبال گفت: سعید فتاحی ساعت 3 بامداد امروز (چهارشنبه) از استادیوم بازدید کرد. با توجه به نصب دوربین ها و گیت های ورودی، شماره گذاری جایگاه ها و راه اندازی بلیت فروشی الکترونیکی، مسئله ای برای برگزاری مسابقه در مسجدسلیمان نداریم و فتاحی نیز این امکانات را تأیید کرد.

وی درباره مشکل سامانه فروش الکترونیکی بلیت دیدار نفت مسجدسلیمان - تراکتور توضیح داد: ما سامانه را به مدت چند ساعت قطع کردیم تا مسئولان فنی بتوانند سایت را بازیابی نمایند. در صورتی که این سامانه روشن گردد، دیگر مسئله ای نخواهد داشت.

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان درمورد انصراف رحمان احمدی از حضور در این تیم با وجود شرکت در تمرینات این تیم گفت: او در تمرین حضور داشت که تصمیم گرفت با باشگاه قرارداد نبندد. احمدی شاید مسائل خانوادگی داشت که نمی توانست در مسجدسلیمان بماند.

به گزارش خبرنگاران، نفت مسجدسلیمان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، فردا میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 352

به "بازدید فتاحی از استادیوم مسجدسلیمان در ساعت 3 بامداد!، مسائل رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید فتاحی از استادیوم مسجدسلیمان در ساعت 3 بامداد!، مسائل رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید