بازدید شهردار منطقه 19 از استمرار طرح ضربتی تعطیلی شیطان بازار

به گزارش کی آنلاین، شهردار منطقه 19 روز گذشته 14 آبان با حضور در محل برپایی آدینه بازار خلازیل و مبادی ورودی آن ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به همکاران حاضر، از اقدامات اجرا شده در راستای استمرار طرح ضربتی تعطیلی این روزبازار بازدید کرد.

بازدید شهردار منطقه 19 از استمرار طرح ضربتی تعطیلی شیطان بازار

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه در حاشیه این بازدید از اجرای موفقیت آمیز این طرح و نظارت های مستمر برای جلوگیری از بازگشت بساط گستران به آن از یکماه گذشته اطلاع داد و گفت: این طرح از صبح روز پنجشنبه تا آدینه شب با مشارکت جدی و فعال نیروی انتظامی، راهور، کلانتری، یگان حفاظت شهرداری تهران و شورایاران اجرا می گردد.

به گفته او طی این فعالیت 11 نقطه ورودی به آدینه بازار با استفاده از علائم ترافیکی و استقرار 20 خودروی پیکاپ شهرداری و یگان حفاظت، 14 اکیپ گشت راهور، 4 اکیپ گشت یگان حفاظت شهرداری و 150 نیرو در محدوده بازارچه مسدود شده است.

توکلی جلوگیری از گسترش انتقال شیوع ویروس کرونا و آلودگی ها و مزاحمت های ناشی از تجمع بساط گستران را از ضرورت های اجرایی این طرح اظهار داشت و اضافه کرد: در نتیجه این طرح از ورود بیش از 2 هزار بساط گستر و خریداران به این بازارچه جلوگیری شده و حتی به یک مورد نیز اجازه بساط داده نشده است.

براساس این گزارش راستگرد شهید کاظمی به شقایق غرب، عرشه پل سواره رو شقایق (شرق به غرب)، بزرگراه شهید کاظمی قبل از استادیوم، خیابان پیروز جنوبی تقاطع شقایق، بزرگراه آزادگان ورودی خلازیل مقابل پمپ بنزین، بزرگراه آزادگان راستگرد به شقایق از جمله ورودی های این روزبازار هستند که اطلاع رسانی های مستمر نیز درخصوص تعطیلی آدینه بازار با نصب بنر در این نقاط انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1371

به "بازدید شهردار منطقه 19 از استمرار طرح ضربتی تعطیلی شیطان بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شهردار منطقه 19 از استمرار طرح ضربتی تعطیلی شیطان بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید