امنیت مجتمع های مسکونی با محصولات دانش بنیان ارتقا یافت

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، سید علی امیر احمدی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت فعالیت های اصلی خود را در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه اینترنت اشیا و طراحی راهکارهای کامپیوتری متمرکز نموده است. در حوزه نرم افزاری یک سامانه cms توسط این نهاد تدوین شده است.

امنیت مجتمع های مسکونی با محصولات دانش بنیان ارتقا یافت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ادامه داد: این سامانه این امکان را به کاربر می دهد تا با یک دانش اولیه و چند ساعت دوره آموزشی بتواند قالب های یک سایت را طراحی کند و در آن محتوا بارگذاری کند. این سامانه از امکانات مختلفی برخوردار است و کاربر استفاده نماینده از این سیستم در مقابل خدمات دریافتی مبلغی را به شرکت پرداخت می نماید.

این فعال دانش بنیان در ادامه ضمن شرح بیشتر در خصوص محصولات و خدمات این شرکت، اضافه کرد: یکی دیگر از محصولات شرکت، سنسورهای ایمنی درب های آسانسور است. این سنسورها می توانند ضمن شناسایی بار و شخص، زمان بندی و ممانعت لازم را ایجاد نمایند. به عنوان مثال در صورت وجود مانع از بسته شدن در خودداری کند و یا در صورت وجود وزن اضافه آن را اطلاع دهد و از حرکت آسانسور جلوگیری کند.

امیراحمدی بیان نمود: یکی دیگر از محصولات این شرکت تلفن های اینترنتی موسوم به ویپ است که امکان برقراری تماس رایگان در یک مجموعه را فراهم می نماید. در صورتی که یک سازمان یا یک شرکت چند ساختمان در سطح شهر داشته باشد و نمایندگی های در شهرهای دیگر و خارج از کشور نیز داشته باشد. با راه اندازی این سیستم می توانند به صورت رایگان و داخلی با یکدیگر در تلفن های ثابت یا موبایل صحبت نمایند. تنها کافی است که از اینترنت برخوردار باشند.

به گفته وی، یکی دیگر از محصولات شرکت در حوزه امنیت است که مراحل تحقیقاتی خود را گذرانده و امیدوار هستیم پس از اتمام کار و تجاری سازی به بازار عرضه گردد. این دستگاه به صورت بسیار ساده بر روی درب، پنجره یا بالکن متصل می گردد و ورود یا خروج را به اطلاع نگهبان و کاربر دستگاه می رساند.

امیراحمدی همچنین بیان نمود: برای مثال ممکن است که اهالی یک مجتمع عظیم مسکونی به مسافرت رفته باشند. نگهبان به وسیله این دستگاه می توانند تمام درها، ورودی ها، پنجره ها و حتی بالکن های واحدهای مسکونی را تحت نظر داشته باشد و مانع از انجام سرقت گردد. این دستگاه نسبت به دوربین های مدار بسته گران قیمت که حریم خصوصی داخل خانه ها را نیز نقض می نمایند و نمی توان آنها را در هر جای نصب کرد، از مزیت های بسیاری برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1520

به "امنیت مجتمع های مسکونی با محصولات دانش بنیان ارتقا یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت مجتمع های مسکونی با محصولات دانش بنیان ارتقا یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید