امدادرسانی به 90 حادثه دیده در استان اردبیل

به گزارش کی آنلاین، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان طی آبان ماه امسال به 90 حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به 90 حادثه دیده در استان اردبیل

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری خبرنگاران از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان طی آبان ماه امسال به 90 نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

او افزود: در این مدت 85 نفر در حوادث جاده ای، 2 نفر در حوادث کوهستان، یک نفر در خدمات حضوری، یک نفر در حادثه شهری و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی دچار حادثه شده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به امدادرسانی به 28 حادثه در این ماه افزود: 24 مورد حوادث جاده ای، یک خدمات حضوری، یک مورد حادثه شهری، یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی و یک مورد حادثه کوهستان در آبان ماه توسط جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شده است.

نواختی مقدم با بیان اینکه در این حوادث 64 نفر مصدوم شده بودند، اظهار کرد: 61 نفر در حوادث جاده ای، یک نفر در خدمات حضوری، یک نفر در حادثه شهری و یک نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی مصدوم شده بودند که از این تعداد 13 نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

او بیان نمود: جمعیت هلال احمر با بکارگیری 29 تیم عملیاتی، 113 نفر/روز نیروی عملیاتی، 29 دستگاه خودروی آمبولانس، 19 دستگاه خودروی ست نجات و یک دستگاه خودروی کمک دار سبک به امدادرسانی پرداختند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1330

به "امدادرسانی به 90 حادثه دیده در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 90 حادثه دیده در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید