اطلاعیه باشگاه دانش پژوهان جوان درباره تعویق آزمون های دوره تابستان

به گزارش کی آنلاین، تهران (پانا) - باشگاه دانش پژوهان جوان از تعویض زمان برگزاری آزمون المپیادهای علمی دوره تابستان 99 اطلاع داد.

اطلاعیه باشگاه دانش پژوهان جوان درباره تعویق آزمون های دوره تابستان

به گزارش باشگاه دانش پژوهان جوان، اطلاعیه به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانش پژوهان گرامی، همان طور که در جریان هستید، ما، یعنی باش گاه دانش پژوهان جوان و کمیته های علمی، در حالی که امور آموزش مجازی دوره تابستانی را اجرا می کنیم، برای طراحی سوالات و برنامه ریزی و برگزاری آزمون های پایانی اقدامات لازم را انجام دادیم و به جهت حفظ استاندارد آزمون ها از یک طرف و رعایت ملاحظات بهداشتی از طرف دیگر، 16 حوزه را در کشور انتخاب و با مسئولان استانی مکاتبه و مذاکره کردیم و تصمیم داشتیم از سه شنبه 6 آبان تا یک شنبه 11 آبان همه آزمون ها را برگزار کنیم.

متاسفانه اخبار این روزها و دستورات جدید ستاد محترم مدیریت بیماری کرونا موجب نگرانی بعضی مسئولان اجرایی و خانواده ها شده است و ما بعد از آنالیز جوانب مختلف به این نتیجه رسیدیم که برنامه پیش رو را لغو کنیم و با حفظ آمادگی خود و استان ها منتظر دستور صریح مقامات مسئول آموزش و پرورش و ستاد مدیریت بیماری کرونا بمانیم.

ما وظیفه خود می دانیم که با توجه به اشرافی که به موضوع المپیادهای علمی داریم، اهمیت آن ها، نگرانی دانش پژوهان و اولیای آن ها، عواقب افت کیفیت اجرای آزمون ها و عوارض تاخیر در برگزاری آزمون ها را مکرر به اطلاع مسئولان محترم برسانیم، مشورت بدهیم تا آن ها با توجه به جوانب دیگری که ما از آن ها اطلاع دقیقی نداریم به به ترین تصمیم برسند و در نهایت کمال کوشش خود را برای اجرای آزمون ها، در چارچوب و محدودیت های اعلامی، بنمائیم.

پس بدین وسیله ضمن عذرخواهی از همه دانش پژوهان و اولیای گرامی آن ها اعلام می داریم که آزمون های پایانی المپیادهای علمی لغو می گردد و ضمن حفظ و افزایش آمادگی خود و مطالعه بر روی راه کارهای مختلف، منتظر مشخص تکلیف مسئولان قانونی باقی می مانیم. ان شاءالله آن چه خیر و صلاح دانش پژوهان عزیز است رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1269

به "اطلاعیه باشگاه دانش پژوهان جوان درباره تعویق آزمون های دوره تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه دانش پژوهان جوان درباره تعویق آزمون های دوره تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید