استراماچونی: مصدومیت شجاعیان خبر بد امشب بود، غلامی بازیکن مهمی برای ماست

به گزارش کی آنلاین، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که مصدومیت داریوش شجاعیان خبر بدِ امشب برای آبی پوشان بوده است.

استراماچونی: مصدومیت شجاعیان خبر بد امشب بود، غلامی بازیکن مهمی برای ماست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آندره آ استراماچونی پس از رجحان 4 بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر گفت: برای این دیدار کمی نگران بودم، چون از یک بازی سخت آمده بودیم. تا الان در بازی های خارج از خانه خوب نبودیم، اما بازیکنان امروز خوب آغاز کردند و توانستند به دروازه نزدیک شده و به گل برسند. این بازی آغاز خوبی بود، چون هم توانستیم کلین شیت نموده و هم به روندمان ادامه دهیم.

وی در خصوص مصدومیت داریوش شجاعیان در این دیدار توضیح داد: مصدومیت شجاعیان خبر بد امشب بود و برای این مسئله متأسفم، چون او بازیکن بسیار مهمی برای استقلال است. شجاعیان قبلاً مصدومیت داشته است و پیش از اینکه نتیجه آزمایش ها بیاید، ابراز امیدواری می کنم که مسئله ای نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با دومین کلین شیت تیمش در این فصل گفت: این مسئله برای ما مهم بود، چون رو به جلو بازی می کردیم و همین مسئله می توانست فرصت های خطرناکی به حریف بدهد و گل بخوریم.

استراماچونی درباره گلزنی عارف غلامی در این دیدار پس از بخشیدن شدن او توسط کمیته استیناف گفت: ما روی این روش کار نموده بودیم که از ضربات کرنر استفاده نموده و برای اولین بار در این فصل این شکلی به گل برسیم. برای غلامی خوب بود که گلزنی کرد، همین طور کسی که ضربه کرنر را زد. غلامی از نظر تاکتیکی بازیکن مهمی برای ماست، چرا که از کنار خط به سمت جلو حرکت می نماید، مانند شرایطی که وریا غفوری دارد.

وی درباره اینکه استقلال در دو دیدار گذشته خوب گل زده است، گفت: مهم است که وقتی فوتبال خوبی بازی می کنیم، شرایط مان بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 495

به "استراماچونی: مصدومیت شجاعیان خبر بد امشب بود، غلامی بازیکن مهمی برای ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: مصدومیت شجاعیان خبر بد امشب بود، غلامی بازیکن مهمی برای ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید