استاندار کرمان در دیدار با مدیر عامل پست عنوان نمود؛ برای اشتغال جوانان باید دلسوزانه عمل کرد، پست بانک به طرح های مهم کرمان ورود پیدا می نماید

به گزارش کی آنلاین، استاندار کرمان ضمن تقدیر از خدمات پست بانک گفت: در حوزه اشتغال جوانان حتی یک روز و یک دقیقه برای ما مهم است و باید دلسوزانه در این حوزه ورود کنیم.

استاندار کرمان در دیدار با مدیر عامل پست عنوان نمود؛ برای اشتغال جوانان باید دلسوزانه عمل کرد، پست بانک به طرح های مهم کرمان ورود پیدا می نماید

به گزارش خبرنگار از ، محمدجواد فدائی استاندار کرمان در دیدار با مدیرعامل پست بانک ایران گفت:جای خوشحالی است که جایگاهی در روستا ها برای عرضه خدمات و توسعه اشتغال داشته باشیم و پست بانک در این حوزه یاری های بسیار زیادی نموده است.

وی ادامه داد: امکانات زیرساختی بسیار خوبی در روستا ها وجود دارد، اما با وجود این خدمات، برخی روستا ها خالی از سکنه هستند.

فدایی به توسعه حاشیه نشینی در شهر ها از جمله در استان کرمان اشاره و اعلام کرد: روستائیان مهاجرت نموده به شهرها، در جای بسیار نامناسبی زندگی می نمایند و اگر در روستا ها ایجاد اشتغال شده بود و خدمات به آن ها ارائه می شد، از مهاجرت آن ها به استان کرمان جلوگیری می شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ایجاد شغل در روستا ها و ارائه خدمات به روستائیان یکی از دغدغه های مسئولان است، اعلام کرد: لازم از خدمات پست بانک در این حوزه نیز تقدیر گردد.

وی بر لزوم استفاده از تمام منابع موجود برای توسعه اشتغال در شهر ها و روستا ها تاکید نمود و گفت: در رابطه با کنسرسیومی که برای تامین منابع پروژه انتقال آب تشکیل شده، کار به طول انجامیده و هنوز برخی بانک ها این تفاهم نامه را امضا ننموده اند که امیدواریم با امضای آن در هفته آینده، نابع مالی این پروژه تامین و کار ادامه یابد.مدیرعامل پست بانک ایران نیز با اشاره به اینکه 7 هزار باجه روستائی پست بانک در سطح کشور فعال هستند، گفت: پست بانک یک بانک دولتی است و ماموریت ایجاد زمینه دسترسی تمام مردم به خدمات بانکی در نقاط روستائی و تامین مالی خرد را دارد.

خسرو فرحی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار کرمان با اشاره شناسایی روستا های محوری برای استقرار باجه های پست بانک و توسعه خدمات این بانک، ادامه داد: دسترسی واقعی مردم به خدمات بانکی را ایجاد نموده ایم.

وی مطرح نمود: پست بانک روز به روز موثرتر در حوزه تامین مالی های خرد ورود می یابد و عامل انحصاری صندوق توسعه ملی در طرح روستایی و تامین مالی خرد هستیم.

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه پست بانک در حوزه های پتروشیمی، آب و نیروگاهی ورود نموده است، گفت: 400 میلیون دلار از صندوق توسعه مالی منابع دریافت شده و تخصیص پیدا نموده است و برای ورود به طرح های بزرگ استان آماده هستیم.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان نیز گفت: پست بانک به روز ترین خدمات الکترونیک را در حوزه روستایی ارائه می نماید.

مسعود الهامی اضافه کرد: به سختی توانسته ایم از فرصت های جدید اشتغال زایی استفاده کنیم که بهترین آن فناوری اطلاعات و استفاده از نخبگان برای توسعه است و در این رابطه بالغ بر 100 طرح را جذب نموده ایم و 70 طرح در کمیته تخصصی تائید و به بانک ها معرفی شده اند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 106

به "استاندار کرمان در دیدار با مدیر عامل پست عنوان نمود؛ برای اشتغال جوانان باید دلسوزانه عمل کرد، پست بانک به طرح های مهم کرمان ورود پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار کرمان در دیدار با مدیر عامل پست عنوان نمود؛ برای اشتغال جوانان باید دلسوزانه عمل کرد، پست بانک به طرح های مهم کرمان ورود پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید