اردوی کمانداران درشرایط قرنطینه آغاز می شود، حضور در دو جام جهانی

به گزارش کی آنلاین، امید نجاری در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه به خاطر ممنوعیت های پروتکل های بهداشتی هنوز برنامه ای برای آغاز اردوی تیم ملی تیروکمان ارائه نشده است، گفت: کمانداران ملی پوش طبق روال ماه های گذشته در شهرهای خود به صورت انفرادی در حال پیگیری تمرینات شان هستند. آنها منتظر ما هستند تا برنامه اردوی متمرکز را اعلام کنیم، ما هم منتظر هستیم تا ساخت و سازها تمام و خوابگاه به بهره برداری برسد.

اردوی کمانداران درشرایط قرنطینه آغاز می شود، حضور در دو جام جهانی

وی در این رابطه ادامه داد: اگر در این شرایط تمرینات اردویی را آغاز کنیم باید از خوابگاه آزادی برای اسکان ملی پوشان استفاده کنیم در حالی که با توجه به شرایط کرونا اصلاً اقدام به صلاحی نیست. بنابراین منتظر هستیم تا خوابگاه ویژه تیم ملی تیروکمان به سرانجام برسد و افتتاح شود، بعد از آن اردو را آغاز می کنیم تا ملی پوشان از نظر اسکان در شرایط نگران کننده ای نباشند.

مدیر تیم های ملی تیروکمان با یادآوری اینکه وعده داده شده خوابگاه تیروکمان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد، ابراز امیدواری کرد که بعد از آن مسئله ای سد راه فدراسیون برای آغاز اردو نباشد و ملی پوشان بتوانند به صورت متمرکز تمرینات شان را دنبال کنند.

وی یادآور شد: بعد از افتتاح خوابگاه، اردوی تیم ملی تیروکمان را در حالت قرنطینه آغاز می کنیم. از ملی پوشان پیش از ورود به اردو تست کرونا گرفته می شود. در مدت حضور در اردو هم بازیکنان اجازه خروج از محل تمرین را ندارند. این تمهیدات قطعاً اجرا می شود تا در طول اردو مسئله ای پیش نیاید.

نجاری با اشاره به اینکه فدراسیون جهانی تیروکمان زمان بندی رویدادهای مصوب خود در تقویم 2021 را اعلام کرده است، گفت: طبق این تقویم قرار است سال آینده سه دوره جام جهانی برگزار شود. ایران برای حضور در جام جهانی گواتمالا هیچ برنامه ای ندارد اما به طور حتم در جام جهانی چین (27 اردیبهشت ماه تا 2 خردادماه 1400) و جام جهانی فرانسه (28 تا 30 خردادماه 1400) شرکت خواهیم کرد. به خصوص جام جهانی پاریس که آخرین میدان برای توزیع سهمیه های المپیک است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه کمانداران ایران از حضور در پاریس بتوانند سهمیه های المپیکی خود را افزایش دهند، گفت: تا زمان مسابقات جام جهانی چین و فرانسه حدود 10 ماه فاصله زمانی داریم اما اینکه چقدر بتوانیم از این بازه زمانی برای تمرین و آمادگی استفاده کنیم، خیلی مهم است. تلاش ما این است به محض افتتاح خوابگاه اردوها را آغاز کنیم و با اعمال شرایط قرنطینه از کوچک ترین مسئله ای که سد راه پیگیری تمرینات شود، جلوگیری کنیم. امیدوارم شرایط جانبی هم کمک حال ما در این زمینه باشد.

مدیر تیم های ملی تیروکمان همچنین به دیگر برنامه های مصوب فدراسیون جهانی برای سال آینده اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی جهان دیگر رویداد مهمی است که برای سال آینده در پیش داریم. این رقابت ها در آمریکا برگزار می شود. این رقابت ها (28 شهریورماه تا 4 مهرماه 1400) در یانکتون برگزار می شود. محلی که دو سال پیش در رقابت های خارج از سالن جوانان جهان پیروز به کسب مدال طلا شدیم. این شهر برای ما خوش یمن است. امیدوارم در رقابت های پیش رو که البته داخل سالن است هم پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1164

به "اردوی کمانداران درشرایط قرنطینه آغاز می شود، حضور در دو جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی کمانداران درشرایط قرنطینه آغاز می شود، حضور در دو جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید