ادامه لیگ برتر برگزار می گردد

به گزارش کی آنلاین، در جلسه امروز بین مدیران برگزاری لیگ برتر انگلیس و نمایندگان 20 باشگاه حاضر در رقابت ها، طرفین توافق کردند تحت هر شرایطی 9 هفته به جامانده باید برگزار شده و فصل به خاتمه برسد.

ادامه لیگ برتر برگزار می گردد

در هفته های اخیر فیفا تاکید نموده نباید تیمی به عنوان قهرمان معرفی شده و حکم سقوط برای بعضی تیم ها صادر گردد. بنابراین تا سرانجام این فرایند باید منتظر ماند و عجله ای برای تصمیم گیری وجود ندارد.

باشگاه های لیگ برتر همچنان معتقدند باید 92 ملاقات باقی مانده این فصل برگزار گردد اما هنوز توافقی در خصوص زمان از سرگیری مسابقات انجام نشده است. تصور می شد امروز باشگاه ها در خصوص تاریخ احتمالی 30 ژوئن برای از سرگیری بازی توافق نمایند اما بحث امروز در خصوص مدل برنامه ریزی احتمالی بود. مدیران لیگ برتر اظهار داشتند هدف اصلی سرانجام دادن مسابقات است اما در حال حاضر تمام تاریخ ها در حد پیشنهاد هستند.

در اوایل ماه جاری مدیران لیگ برتر گفتند بازی ها فقط زمانی از سر خواهد گرفته شد که شرایط بی خطر و مناسب باشد. از سوی دیگر قراردادهای بازیکنان زیادی از جمله ویلیان، هافبک چلسی و یان فرتونگن مدافع تاتنهام روز 30 ژوئن به سرانجام می رسد. اگر فصل بیش از این تاریخ ادامه یابد، محتمل است باشگاه ها بازیکنان خودشان را قبل از سرانجام فصل جاری از دست بدهند. فیفا از این مساله مطلع بوده و به دنبال گزینه های دیگری همچون تمدید قرارداد به مدت کوتاه است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 969

به "ادامه لیگ برتر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه لیگ برتر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید