ادامه خشونت ها در افغانستان؛ حمله انتحاری 10 کشته برجا گذاشت

به گزارش کی آنلاین، منابع امنیتی در ولایت هلمند اعلام کردند که بر اثر حمله خودروی بمب گذاری شده به نیروهای امنیتی در شهرستان گرشک 10 نفر کشته شدند.

ادامه خشونت ها در افغانستان؛ حمله انتحاری 10 کشته برجا گذاشت

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، منابع امنیتی اعلام کردند که در نتیجه انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی پایگاه نیروهای امنیتی در شهرستان گرشک ولایت هلمند 10 نظامی کشته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

عمر زواک سخنگوی والی هلمند گفت که در این حمله به غیرنظامیان نیز تلفاتی وارد شده است اما هنوز شمار دقیق آن معین نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

یک منبع امنیتی دیگر نیز در زابل به صدای آمریکا گفته است که در پی حمله طالبان به یک مرکز نیروهای امنیتی افغان در شهر صفا 7 نیروی پلیس کشته شدند.

منبع افزود که این نیروها مسئولیت تامین امنیت بزرگراه کابل-قندهار را داشتند اما مقامات محلی در زابل و یا طالبان تا به امروز واکنشی به این گزارش نداشته اند.

حملات طالبان و درگیری های در حالی در افغانستان ادامه داد که مذاکرات بین الافغانی باوجود گذشت نزدیک به یک ماه از مراسم افتتاحیه گفت وگوها به دلیل اختلاف طالبان و دولت بر روی دستورکار مذاکرات هنوز بطور رسمی آغاز نشده است.

دولت افغانستان بر آتش بس فوری و سپس ادامه گفت وگوها تاکید دارد اما طالبان تصریح می کند تا زمانی که این گروه اطمینان حاصل نکند که با خاتمه جنگ نیز به اهدافش می رسد حاضر به پذیرش آتش بس نخواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1247

به "ادامه خشونت ها در افغانستان؛ حمله انتحاری 10 کشته برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه خشونت ها در افغانستان؛ حمله انتحاری 10 کشته برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید