اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای برطرف سریع مسائل حوزه توانیر استان گیلان

به گزارش کی آنلاین، اسماعیل نجار از اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای برطرف سریع مسائل حوزه توانیر استان گیلان اطلاع داد.

اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای برطرف سریع مسائل حوزه توانیر استان گیلان

به گزارش ، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید هوایی از مناطق برف گرفته استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی درباره بارش برف اخطاریه و هشدارهایی صادر نموده بود، گفت: ستاد مدیریت بحران استان گیلان تمهیدات لازم برای مدیریت اوضاع را پیش بینی نموده است.

او با تأکید از خودداری در زمینه سفرهای غیرضرور از سوی هموطنان به استان گیلان، گفت: متأسفانه با وجود همه هشدارها تعدادی از هموطنان به این استان سفر نموده و با توجه به شدت بارش در جهتهای منتهی به این استان به ویژه امامزاده هاشم گرفتار شدند.

نجار در ادامه با بیان اینکه ستاد بحران استان گیلان برای برطرف این مشکل اقدامات لازم را انجام داده است، اضافه نمود: در این مدت تعداد زیادی از مسافران در جهت در مساجد، راهدارخانه ها اسکان اضطراری شدند.

او همچنین به موضوع قطعی گسترده برق مشترکان گیلانی نیز طی دو روز گذشته اشاره و توضیح داد: 20 میلیارد تومان اعتبار برای برطرف سریع مسائل حوزه توانیر به استان گیلان اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به حضور 50 اکیپ از وزارت نیرو برای برطرف مسائل این حوزه در استان گیلان، بیان نمود: از آغازین ساعات امروز با توجه به عادی شدن شرایط جوی عیب یابی در جهتها به وسیله بالگرد صورت گرفته است.

او در ادامه به عدم قطعی گاز در دو روز گذشته در استان گیلان اشاره نمود و از مردم خواست برای کاهش مسائل موجود همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در بخش های مختلف داشته باشند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 769

به "اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای برطرف سریع مسائل حوزه توانیر استان گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومانی برای برطرف سریع مسائل حوزه توانیر استان گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید