ائتلاف سعودی یک کشتی جدید حامل سوخت برای یمن را توقیف کرد

به گزارش کی آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران-شرکت نفت یمن خاطرنشان کرد که ائتلاف سعودی یک کشتی جدید حامل سوخت مازوت برای یمنی ها را توقیف نموده است.

ائتلاف سعودی یک کشتی جدید حامل سوخت برای یمن را توقیف کرد

به گزارش خبرنگاران،منابع یمنی صبح امروز (پنجشنبه) گزارش دادند که ائتلاف سعودی یک کشتی جدید با محموله ای به وزن 23 هزار و 960 تن مازوت را علی رغم داشتن مجوز از سازمان ملل توقیف نموده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه المسیره، عصام المتوکل سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن در این ارتباط اظهار داشت که به رغم انجام مراحل بازرسی و کسب مجوز ورود از سازمان ملل متحد، از ورود کشتی تانگو با محموله مازوت به یمن جلوگیری شده است.

عصام المتوکل در ادامه خاطر نشان کرد که تعداد کشتی های نفتی توقیف شده تا امروز به شش کشتی رسیده که یکی از این کشتی ها حامل مازوت و پنج مورد دیگر حامل 128035 تن بنزین و گازوئیل بوده اند.

وی همچنین گفت که از ابتدای امسال اجازه ورود هیچ کشتی حامل فرآورده های نفتی به بندر الحدیده (غرب یمن) داده نشده جز یک کشتی حامل گازوئیل برای مصرف عمومی که تنها یک سوم احتیاج فعلی کشور را تأمین می کرد.

سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن در سرانجام ائتلاف سعودی به رهبری آمریکا و همچنین سازمان ملل را در قبال تبعات ناشی از تداوم این اقدام خودسرانه مسئول دانست؛ اقدامی که تنها بر درد و رنج مردم یمن می افزاید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1665

به "ائتلاف سعودی یک کشتی جدید حامل سوخت برای یمن را توقیف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی یک کشتی جدید حامل سوخت برای یمن را توقیف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید