آقایی: استقلال پُرستاره است و فقط به قهرمانی فکر می نماید، امیدوارم شجاعیان پُرقدرت تر از همواره برگردد

به گزارش کی آنلاین، سجاد آقایی مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: ما تیم پُرستاره ای هستیم و سال جاری به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم.

آقایی: استقلال پُرستاره است و فقط به قهرمانی فکر می نماید، امیدوارم شجاعیان پُرقدرت تر از همواره برگردد

سجاد آقایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با پیروزی 4 بر صفر استقلال برابر سایپا گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و سه امتیاز مهم گرفتیم تا جایگاهمان در جدول بهتر گردد. سایپا جزو تیم های خوب لیگ برتر است که جوان های شایسته ای دارد ولی آنها کم تجربه هستند.

وی در ارتباط با استفاده استقلال از سیستم 2-5-3 و اینکه آیا بازی در این سیستم سخت نیست، تاکید نمود: بازی در این سیستم خیلی سخت است ولی اگر زمان سپری و تیم هماهنگ تر گردد، می توانیم، هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. دیدید که هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کردیم و امیدوارم در بازی های آینده بیشتر پیشرفت کنیم.

آقایی در ارتباط با اولین گلی که در لیگ برتر به ثمر رساند، بیان کرد: خوشحالم و این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود. امیدوارم در بازی های بعدی هم بازیکن مثمرثمری برای استقلال باشم. این گل را به مادرم تقدیم می کنم.

مهاجم آبی پوشان در ارتباط با مصدومیت داریوش شجاعیان بیان کرد: همه ما از این اتفاق تلخ ناراحت شدیم. شجاعیان فوتبالیست توانمندی است که متاسفانه این بازیکن را از دست دادیم. امیدوارم شجاعیان پُرقدرت تر از همواره برگردد.

وی در ارتباط با عدم قهرمانی استقلال در چند سال گذشته و اینکه آیا آنها می توانند در حضور تیم های پرستاره ای مثل تراکتور و سپاهان قهرمان شوند، گفت: استقلال پُر از ستاره است و ما کاری به تیم های دیگر نداریم. تنها هدف ما این است که قهرمان شویم و برای رسیدن به این هدف می جنگیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 497

به "آقایی: استقلال پُرستاره است و فقط به قهرمانی فکر می نماید، امیدوارم شجاعیان پُرقدرت تر از همواره برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایی: استقلال پُرستاره است و فقط به قهرمانی فکر می نماید، امیدوارم شجاعیان پُرقدرت تر از همواره برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید