شروع مراسم قرعه کشی فیلم های جشنواره فیلم فجر

به گزارش کی آنلاین، مراسم قرعه کشی فیلم های سینمای رسانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شروع شد.

شروع مراسم قرعه کشی فیلم های جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرنگاران، طبق روال دو دوره قبل، دست اندرکاران جشنواره فیلم فجر به دبیری إبراهیم داروغه زاده سال جاری هم تصمیم گرفتند جدول نمایش فیلم های جشنواره را در سینمای رسانه ها با قرعه کشی تنظیم نمایند و این مراسم با حضور صاحبان آثار راه یافته به جشنواره صبح پنجشنبه 26 دی ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار گردید.

بهروز شعیبی، جواد نوروزبیگی، بهتاش صناعی ها، سعید سعدی و غلامرضا موسوی، از جمله حاضران در این مراسم هستند.

این مراسم با اجرای محمدرضا مقدسیان از منتقدان سینما و تسلیت او به خانواده داغدار و ملت ایران در حوادث اخیر و نیز ابراز همدردی و تاکید بر یاری به سیل زدگان سیستان و بلوچستان همراه بود.

در ابتدا دبیر جشنواره با بیان اینکه همه ما در شرایط روحی سختی هستیم گفت: مردم در مصیبت های اخیر داغدار هستند و جشن برگزار کردن شاید در این شرایط درست نباشد به همین دلیل مراسم افتتاحیه را که هرسال با شکوه برگزار می کردیم حذف کردیم. حضور ما و شما هم برای جشن نیست بلکه برای همراهی است. شما با حضور در جشنواره فجر فداکاری می کنید چون سینما می تواند تسکین دهنده آلام باشد. این مراسم را هم نمی خواستیم برگزار کنیم ولی برای اینکه قرعه کشی گردد و به روال دو سال قبل، مجبور به برگزاری شدیم.

داروغه زاده گفت: سال جاری در سینمای رسانه ها چهار سانس داریم که سه سانس اول برای فیلم های سودای سیمرغ است و سانس آخر برای فیلم های مستند و کوتاه.

این گزارش بروزرسانی می گردد

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 712

به "شروع مراسم قرعه کشی فیلم های جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مراسم قرعه کشی فیلم های جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید