شروع فعالیت شماره گذاری ها از پنجشنبه ، تمدید وکالت نامه ها در شهرهای قرمز

به گزارش کی آنلاین، رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور از شروع فعالیت این مراکز از فردا (پنجشنبه) در شهرهای نارنجی و تمدید وکالت نامه خودروها در شهرهای قرمز اطلاع داد.

شروع فعالیت شماره گذاری ها از پنجشنبه ، تمدید وکالت نامه ها در شهرهای قرمز

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ علی محمدی روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا در خصوص منقضی شدن وکالت نامه خودروها گفت: افرادی که وکالت نامه آنها در ایام تعطیلات کرونایی منتفی شده به تعداد روزهای تعطیلی قابل اعتبار است یعنی چنانچه تعطیلات کرونایی در استانی 20 روز بوده و تاریخ وکالت نامه در روزهایی کرونایی به اتمام رسیده باشد، اعتبار آنها تا انتها تعطیلات تمدید می گردد.

وی توضیح داد: البته این امتیاز شامل حال وکالت نامه هایی که قبل از تعطیلات کرونایی یا بعد از تعطیلات کرونایی منقضی شده، نمی گردد و افراد باید برای تمدید آن اقدام نمایند.

سرهنگ محمدی در خصوص فعالیت مراکز شماره گذاری گفت: از فردا (پنجشنبه) فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان، مازندران، مرکزی، گلستان، کرمانشاه، قم، چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد که شرایط کرونا در آن ها قرمز بود و اکنون نارنجی شده است، شروع می گردد.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهوربا اشاره به شروع فعالیت مراکز تعویض پلاک در استان های ایلام، اردبیل، بوشهر و سیستان و بلوچستان گفت: با اعلام رنگ بندی جدید شهرها مراکز تعویض پلاک استان سیستان و بلوچستان و بوشهر باردیگر تعطیل شد و فعالیت این مراکز در استان های اردبیل و ایلام ادامه دارد براین اساس مراکز تعویض پلاک در 13 استان کشور فعال و در دیگر استان ها تعطیل است.

به گفته محمدی، ساکنان 11 استان ذکر شده می توانند اینترنتی نوبت گرفته و برای تعویض پلاک اقدام نمایند، البته فعالیت این مراکز در استان تهران تعطیل است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1626

به "شروع فعالیت شماره گذاری ها از پنجشنبه ، تمدید وکالت نامه ها در شهرهای قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت شماره گذاری ها از پنجشنبه ، تمدید وکالت نامه ها در شهرهای قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید